نقاشی ساختمان خانی : نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان در تهران

موضوعات وب

نرخ نقاشی ساختمان

رنگهای جدید برای نقاشی ساختمان

بهترین رنگ برای ساختمان

رنگ و زندگی شخصی

رنگ و شخصیت

ویژگی های رنگ مولتی کالر

زیر سازی نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان فوری

رنگ چیست؟

روان شناسی رنگهای مختلف

 نقاشی ساختمان روی گچ

رنگ های کامپیوتری نقاشی ساختمان

قیمت پتینه کاری ساختمان

طرز ساخت بتونه

10 نکته برای رنگ کردن خانه

انتخاب رنگ ، انواع رنگ ها

سفید و صورتی محبوب خانم ها

زیتونی ، بژ ، سفید و قهوه ای

وب سایت مرجع نقاشی ساختمان نگین ساختمان

نقاشی ساختمان پیمانکاری

رومالین(بلکا)

نقاشی کودکان و مفاهیم آن

نقاشی ساختمان نگین الماس

نقاشی سقف ساختمان

نقاشی درب و پنجره و چهارچوب ساختمان

لیست قیمت نقاشی ساختمان

رنگهای قابل شستشو برای ساختمان

نقاشی ساختمان درجه یک

نقاشی ساختمان در تهران

قیمت رنگ روغنی

نقاشی ساختمان بدون واسطه

قیمت رنگ آکریلیک بی بو

رنگهای ترکیبی ترکیب رنگ

رنگ آمیزی ساختمان با غلطک

نقاشی ساختمان ارزان

نقاشی ساختمان در شرق تهران غرب تهران شمال و جنوب

قیمت رنگ پلاستیک

رنگ مورد علاقه کودکان

نقاشی خانه

نقاشی منزل

نقاشی گچبری و ابزارها

نمونه کار نقاشی ساختمان

سفارش نقاشی ساختمان

رنگ روغن یا کاغذ دیواری؟

رنگ ساختمان

رنگ دیوار ساختمان

رنگ اتاق خواب

مهارت های نقاش ساختمان
لیست قیمت نقاشی ساختمان در سال 95
رنگ آمیزی ساختمان
تضاد رنگ ها در نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان و دكوراسیون
نقاشی ساختمان به شكلی متفاوت
رنگ آمیزی اتاق خواب
نقاشی ساختمان روی سیمان
نقاشی ساختمان مدرن
نقاشی و طراحی دیواری
نقاشی ساختمان با تخفیف
نقاشی ساده ساختمان
طرز ساخت رنگ نوک مدادی
سیلر کیلر و جلا براق کننده چوب
روش ساخت و تهیه رنگ نقره ای
روش از بین بردن بوی رنگ روغنی
رنگ سال برای نقاشی ساختمان
شرکت نقاشی ساختمان
رنگ صورتی نقاشی ساختمان
قیمت رنگ و نقاشی اپوکسی
رنگ آبی نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان با زیر کار خیس
علت زردی سقف چیست
روش ساخت رنگ ونگه
نقاشی سقف استخر
شاپان چیست و کاربرد شاپان
پتینه کاری ساختمان
رنگ سفید در نقاشی ساختمان
خطاطی سقف و دیوار ساختمان
استخدام پتینه کار ساختمان

رنگ زندگی و نقاشی ساختمان
رنگ آبی در نقاشی ساختمان
رنگ شكلاتی برای نقاشی ساختمان
اجرای كنیتكس و رولكس
نقاشی ساختمان در محدوده و منطقه شما
رنگ روغن بهتر است یا رنگ پلاستیک
نقد و بررسی رنگهای ساختمان
رنگ روغنی بهتر است یا اكریلیك

نقاشی ساختمان در تبریز
نقاشی مدرسه
نقاشی لوکس ساختمان
نقاشی ساختمان سفارت های خارجی
رنگ و نقاشی ساختمان
طرز ساخت رنگ یاسی
آلبوم نقاشی ساختمان
رنگ صورتی برای نقاشی ساختمان
رنگ پوست پرتقالی در نقاشی ساختمان
پرایمر چیست؟
پرایمین چیست؟
نقاشی نمای ساختمان
رنگ آمیزی پارکینگ
رنگ یخچالی برای نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان ایران
روش ساخت رنگ پلاستیک
نقاشی مسکن
تصاویر و مدل های نقاشی ساختمان
طرز ساخت رنگ سفید استخوانی
تزئینات داخلی ساختمان
طرز ساخت رنگ طوسی ساختمان
قیمت نقاشی ساختمان در سال 95
نحوه پرداخت هزینه نقاشی ساختمان
مشكلات نقاشان ساختمان
بازسازی گچ كاری و نقاشی ساختمان
گچ کاری سفید کاری ساختمان
قیمت گچ کاری ساختمان
نقاشی ساختمان در شمال کشور
نقاشی خانه های ویلایی
نقاشی ساختمان در مناطق تهران
رنگ روغنی بهتر است یا مولتی کالر
نقاشی ساختمان و دكوراسیون داخلی

رنگ روغنی در نقاشی ساختمان

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان خانی ، رنگ آمیزی منزل و ... در تهران و شهرستان ها khani painting house in tehran banner gif

كنیتكس های اکریلیک روغنی و اشنایی

كنیتكس های اکریلیک روغنی و اشنایی

كنیتكس های اکریلیک روغنی پوشش و محافظ بسیار زیبائی برای كنیتكس خارج و داخل ساختمانها می باشد مقاومت و استحكام كنیتكس اکریلیک در مقابل عوامل جوی طی چندین سال گذشته كنیتكس اکریلیک روغنی را به عنوان پوشش و نمای مناسب ساختمان در اكثر كشورهای جهان معرفی نموده است. كنیتكس های اکریلیک روغنی به خاطر تركیب شیمیائی مخصوص آن واترپروف بوده و در مقابل عوامل جوی كاملاً مقاوم می باشد همچنین كنیتكسهای اکریلیک به علت سبكی و وزن مخصوص آن بر روی ساختمان بار كمتری وارد و بر روی سیمان، چوب، آهن، آردواز، ینلهای گچی، جداول خیابان، سازههای یونولیتی، بتون و غیره به رنگهای مختلف براحتی قابل اجرا می باشد و ۸ ساعت تا ۱۵ ساعت پس از اسپری شدن خشك و استقامت نهایی آن پس از ۱ ماه حاصل می شود.
کنیتکس اکریلیک آبتیک

کنیتکس اکریلیک آبتیک یک پوشش طرح دار است که نمای بسیار زیبایی را به ساختمان می بخشد. این محصول از بهترین مواد اولیه و بر پایه رزین اکریلیک آب پایه تولید می شود که پس از اعمال بر روی سطح فیلمی یکدست نقاشی ساختمان و بسیار مقاوم ایجاد می نماید. ضخامت تقریبی فیلم نهایی حدود ۵/. میلیمتر است که که از پوشش های معمول بیشتر است و این مساله باعث پوشاندن ترک ها و نقائص موجود در نمای ساختمان می گردد.

این محصول به خوبی بر روی سیمان، بتون و سطوح دیگر اجرا می شود. انعطاف پذیری و چسبندگی به سطح بسیار خوب لایه اجرا شده کنیتکس در مقایسه با پوشش های دیگر، امکان ور آمدن و یا پوسته پوسته شدن سطح را در اثر بارندگی، عوامل كنیتكس جوی و تابش اشعه آفتاب تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.
از ویژگی های کنیتکس اکریلیک آبتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱۰۰% قابل شستشو
سرعت خشک شدن بالا
سهولت اجراء
قدرت پوشش بسیار عالی
جلوه شکیل مات با اندک انعکاس نور
سازگار با محیط زیست
بدون بوی نامطبوع
قابلیت انعطاف با خاصیت پرکردن و باز نشدن ترک های مویین

عدم نیاز به رنگ نما – کنیتکس آکریلیک آبتیک لایه نهایی نما است که در صورت استفاده از آن نیازی به استفاده از رنگ نما نیست. همچنین این محصول با گذشت زمان و در اثر عوامل جوی تا چندین سال به هیچ وجه دچار ورآمدن یا پوسته پوسته شدن یا ترک خوردگی نشده و بر خلاف سایر رنگ ها در اثر تابش اشعه ماوراء بنفش خورشید به حالت گچی در نخواهد آمد.

3424

پوشش دادن ترک ها و نقائص موجود در سطح– کنیتکس آکریلیک آبتیک با توجه به وجود دانه های پرلیت و ایجاد طرح در نما و همچنین قابلیت انعطاف بسیار بالا، پوشش یکنواخت طرح داری را بر روی نما ایجاد می کند که به خوبی ترک ها، سوراخ ها و عیوب سطحی موجود را بر روی سطح می پوشاند.

زیبایی سطح – تنوع کنیتکس آکریلیک آبتیک در انواع دانه ریز، دانه متوسط  كنیتكس و دانه درشت این امکان را ایجاد نموده است تا کارفرما بتواند با انتخاب دانه مورد نظر خود، از وجود نمایی زیبا بر سطح خارجی ساختمان خود اطمینان حاصل نماید.

عدم جذب رطوبت – کنیتکس آکریلیک آبتیک از جذب رطوبت پایینی برخوردار است که این امر به عمر بیشتر نمای ساختمان و عدم ور آمدن نما چندین سال پس از اجرای نمای ساختمان بسیار کمک می نماید.

خاصیت آکوستیک – اجرای لایه کنیتکس آکریلیک آبتیک بر روی نما ساختمان تا حد قابل قبولی به سطح خاصیت آکوستیک می بخشد به طوریکه ارتعاشات صوتی موجود در فضای اطراف به میزان کمتری نسبت به سایر پوشش های خارجی كنیتكس نمای ساختمان به داخل ساختمان نفوذ کرده و فضایی با آلودگی صوتی کمتر و با سکوت بیشتر در داخل ساختمان ایجاد می کند.

عدم نیاز به گچ کاری – کنیتکس آکریلیک آبتیک به طور مستقیم بر روی سطح قابل اجرا بوده و نیازی به گچ کاری سطح نخواهد بود.

قابلیت شستشو – به دلیل استفاده از رزین های ۱۰۰% آکریلیک در ساخت کنیتکس آکریلیک آبتیک این محصول ۱۰۰% قابل شستشو بوده و در صورت ایجاد هر گونه آلودگی شدید غیر قابل رفع با نزولات جوی به راحتی می توان با شستشو حتی با فشار بسیار بالای آب، به شرط اینکه فشار آب به سطح زیرین صدمه نزند نسبت به رفع آلودگی از سطح اقدام نمود.

کنیتکس آکریلیک آبتیک نه تنها یک پوشش ضد آب است بلکه دارای ویژگی های بسیار خوب دیگری نیز می باشد. این پوشش یک عایق بسیار خوب، یک پوشش بسیار خوب تاخیر اندازنده در مقابل آتش، یک پوشش خوب به عنوان عایق صوت و یک پوشش بسیار خوب برای پوشاندن ترک های نمای ساختمان می باشد.
کنیتکس آکریلیک آبتیک در سه طرح موجود می باشد

کنیتکس آکریلیک آبتیک با دانه های ریز

یک پوشش مناسب برای داخل یا نمای خرج ساختمان با دانه های پرلیت ریز که سطح کار بسیار زیبایی را ایجاد می کند.

کنیتکس آکریلیک آبتیک با دانه های متوسط

یک پوشش بسیار مناسب برای استفاده در بسیاری از سطوح خارجی ساختمان با دانه های پرلیت متوسط و مقاومت بسیار عالی در برابر شرایط جوی همچنین یک پوشش محافظ در برابر آب و آلودگی صوتی و پوششی که جلوه بسیار زیبایی به سطح خواهد بخشید.

کنیتکس آکریلیک آبتیک با دانه های درشت

یک پوشش مناسب برای سطوحی با عیوب ظاهری بالا. دانه های پرلیت درشت موجود در این محصول این قابلیت را ایجاد می کند تا این محصول بتواند عیوب ظاهری و نقائص موجود در سطح را به خوبی بپوشاند.

رولکس نیز رنگی است با ویژگی های کنیتکس چرا که خود مشتقی از کنیتکس به حساب می آید.

رولکس همچون کنیتکس دارای ویژگی‌های یاد شده می باشد و تفاوت آن با کنیتکس در ظاهر، لطافت و مراحل اجرای آن می‌باشد. نقوش در‌همی که به واسته چندین مرحله عملیات در ظاهر این رنگ ایجاد می شود نه تنها به زیبایی آن می افزاید بلکه در لطافت این رنگ نیز اثر گذار می باشد.

ترکیب استفاده از رنگهای کنیتکس برای سقف و رولکس برای بدنه می تواند جلوه ای زیبا برای هر مکانی ایجاد نماید. رولکس علاوه بر این دارای مزیتی نسبت به کنیتکس می باشد و آن اینکه رولکس مورد اجرا می تواند شامل دو رنگ مختلف نقاشی ساختمان باشد. این ویژگی از اجرای چند مرحله ای رولکس حاصل میشود و بدین ترتیب می باشد که می توان یک رنگ به عنوان رنگ زیرین و رنگی دیگر برای نقوش رویه (اصطلاحا گل‌های رویی رولکس نامیده می‌شوند) انتخاب نمود (برای مثال ترکیب رنگی کرم باز برای زیر و سفید برای گلهای رویی) و پس از تمامی این ها لایه چسب مخصوصی (DM5) که (با توجه به محل اجرا) بر روی این رنگ قرار میگرد آن را همچون سرامیک شفاف و چشم نواز می سازد.
کاربرد رولکس در کجاست؟

وسعت سطوح قابل جلوه یافتن با رولکس همچون کنیتکس زیاد است با این تفاوت که اصولا رولکس برای اجرا بر روی بدنه ها(دیوارها) کاربرد دارد. چند نمونه از سطوحی که اغلب سفارش اجرای رولکس بر روی آن ها وجود دارد بدنه راه پله ها، بدنه فروشگاه ها و سالن ها می باشد.

نکات مهم:

ترکیب مواد این محصول وهمچنین درجه غلظت آن نکته بسیار مهمی است زیرا تغییرات غیر مجاز در غلظت و ترکیبات سازنده این محصول می توانند نقش مستقیم در تضعیف دوام و کیفیت این رنگ داشته باشد و حال آنکه متاسفانه ظاهر رنگ كنیتكس غیر استاندارد با رنگ دارای فرمول و غلظت صحیح تقریبا یکسان می باشد و تفاوت این دو پس از اجرای کار و گذشت زمان (عموما در کوتاه مدت) مشخص می شود و آن موقعی است که صاحب کار علاوه بر ضرر مادی دچار مشکل برای بر طرف سازی عیب های کارش خواهد شد. این عیوب می تواند شامل تغییر رنگ بعضی قسمتهای کار یا پوسته شدن کار و ی… شود.

اصولا این گونه کارها توسط افرادی که مکان مشخصی برای ارائه خدمات خود ندارند اجرا می شود و پیگیری امر برای دریافت خسارت کار بی ثمری است. بنابراین به تمامی صاحب کاران گرامی توصیه می شود که با تحقیقات و اطمینان نسبت به مجری کار دست به انجام رنگ آمیزی ساختمان و بنای خود با رنگهایی همچون کنیتکس، رولکس و رنگ های پاششی غیر صنعتی دیگر بزنند. هر چند که این نکته برای رنگهای صنعتی نیز برقرار می‌باشد ولی سو استفاده در غلظت و مواد ترکیبی کنیتکس، رولکس و سایر رنگ های پاششی غیر صنعتی بیشتر دیده می شود
کاتالوگ کنیتکس

شما برای دیدن هر گونه کاتالوگ کنیتکس در انواع و رنگ های مختلف کافیست با ما تماس بگیرید و با ارسال رایگان کاتالوگ به منزل شما ، کاتالوگ مورد نظر را مشاهده کنید و هر رنگ و هر مدلی که مد نظر شماست را انتخاب کنید و خانه خود را نقاشی کنید.